lørdag 7. mars 2009

Hermy

I Brønnøysund finnes en kar som kaller seg Hermy på nettet. En skikkelig skitstøvel som tror han kan gjøre akkurat som han vil, fordi han er handikappet og sitter i rullestol. Kalle folk, bruke kjeft og gi pokker i hva han sier og til hvem han sier hva. Jeg vil kalle dette trakkasering av alle som får passet påskrevet av Hermy. Han er medlem på Nettby, og er det noen som han hater mere enn andre, så er det nettopp undertegnede. Jeg har fått mye løgner servert om meg, og til slutt gikk det så langt at jeg måtte gi ham en beskjed som han forsto. Han forstår dessverre ikke så mye, og ettersom han er konge på haugen så må beskjeden være av den art at han ramler ned av haugen. Jeg ga ham en sviende ørefik. Da forsto han at han hadde gått for langt, men han var snar til å ringe politiet og anmelde meg fopr æreskrenking. Nå ser det ut for at vi har fått luftet liket og at det med tid går så pass i orden at vi kan prates på en normal måte, etterhvert. Jeg er den første til å beklage det som skjedde, men det gikk tid før han forsto tegninga. Vold er ikke rette måten å trumpe gjennom en beskjed, men vold er en effektiv måte å vise hvor grensen går. Og det har jeg sagt. Konfliktrådet måtte inn å megle i saken, og han har fått beskjed og måtte skrive under på å ikke komme med støtende kommentarer mot meg, min samboer og våre venner. Samtidig måte jeg love å aldri slå ham mere. For meg er dette helt greitt, jeg beklager at jeg slo, men grensen var overskridet for lenge sia da og det var ikke mere tøye på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar